Wymiany i zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Koszty odesłania produktu do nas ponosi Klient.

Aby przyspieszyć i usprawnić obsługę swojego zwrotu, do przesyłki ze zwracanymi produktami dodaj paragon fiskalny, oraz wypełniony formularz zwrotu towaru.
Wzór formularza znajdziesz tutaj: wymiana_zwrot.pdf

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta
Udzielimy Ci wskazówek - jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

 

Jeżeli otrzymałeś produkt uszkodzony mechanicznie w czasie transportu spisz protokół szkody w momencie odbioru, przy kurierze lub listonoszu! Paczki są objęte ubezpieczeniem i tylko w takim wypadku jesteśmy w stanie wyegzekwować pokrycie szkody przez doręczyciela.

W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania wadliwego towaru lub innego problemu z zamówieniem, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu ustalenia szczegółów wymiany lub zwrotu.

Pamiętaj! Sprawdź zewnętrzny stan paczki zaraz po odebraniu, w obecności dostawcy!

 

 

Jeśli zamówienie zostanie odrzucone / anulowane po dokonaniu płatności, zapłacona kwota jest automatycznie przelewana z powrotem. Zlecenie zwrotu środków jest od razu automatycznie wprowadzane, ale sama ta czynność administracyjna może potrwać tydzień do dwóch tygodni (na co NaturalPetProducts nie ma wpływu). Aby uzyskać więcej informacji, można skontaktować się z działem obsługi klienta.